Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2017 07:44 - Вечерна заря проверка
Автор: scouser Категория: Забавление   
Прочетен: 330 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.08.2017 07:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вечерна заря проверка


Времето след вечеря и преди децата да си легнат вкъщи е... неописуемо. Хем сме много заети, хем бичим айляк пред телевизора.

Освен всичко друго е и времето в което със сина ми се боричкаме, което обикновено приключваме с шут в болното ми коляно.

Днес не е изключение - Тате, ще се борим ли?!
Не му давам отговор. Хващам го неподготвен и го тръшвам на дивана и започвам да се смея като злодей. Битката започва. Майка му ни гледа с неодобрение...

След поредното тръшване на противника успявам да му сваля чорапите и да ги сгъна на топче, или това за което му ги представям - "граната"!!! Противника ми се спуква от смях и хуква да бяга, аз мятам геройски гранатата и... пада директно в кафето ми... Бахти смеха!
Майка му, aka. Mother of dragons, е не ръба да викне. Викне още запее...
Действам тактически! Мишка, ти бичи айляк тука, аз ще изкъпя сина ни...

Обръщам се към него мега сериозен и му казвам да тича в банята. Да, ама не. Той почва да тича в кръг и из цялата къща отказвайки да сътрудничи. С цялата си строгост прибявам към точка първа от наръчника за татковци -
"Отивай в банята. Броя до три!!!"
Него го наляга смях, майка му скептицизъм, а аз докато се осетя вече съм стигнал да броя до 14!
Подмишвам го и отиваме в банята...

Следват шеги и закачки и накрая аз съм по-мокър от него...
Майка му и сестра му ни гледат осъдително от дивана...
Макар, че е само на 6 месеца съм сигурен, че дъщеря ми си мисли - "Мъжка му работа!"
...и е права!


Тагове:   МЪЖКА,   забавление,   работа,   деца,


Гласувай:
0



Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: scouser
Категория: Забавление
Прочетен: 23789
Постинги: 20
Коментари: 15
Гласове: 35
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930